اشعار محمد قهرمان

اشعار محمد قهرمان

شعر و ادب ایران زمین
اشعار محمد قهرمان

اشعار محمد قهرمان

شعر و ادب ایران زمین

تا به کی درین وادی  از پی جرس افتم(محمد قهرمان)


      تا به کی درین وادی  از پی جرس افتم
       
      *****
        تا به کی درین وادی  از پی جرس افتم
      ای دلیل گمراهان  ترسم از نفس افتم
       
      ناامیدم از منزل  در رهی که می افتد    
      نقش پا هم از من پیش  بس که باز پس افتم
       
      گرچه از پریشانی  همچو بید مجنونم 
      نیست آن جنون با من  تا به پای کس افتم
       
      آتشم ولی از آب  در ملایمت پیشم
      بد ز من نخواهد دید  گر به جان خس افتم
       
      شاخه ای پر از بارم  هر زمان شوم خم تر
      گر ز من بداری دست  خود به دسترس افتم
       
      خون دختر رز ریخت  کاش می توانستم   
      از برای خونخواهی  در پی عسس افتم
       
      سر کنم به خاموشی  همچو بلبل تصویر
      نغمه نشنوی از من  گر که در قفس افتم
       
      در دلم گره مانده ست  آرزوی بوسی چند
      چون لب تو را بینم  مست ازین هوس افتم
       
      در هوای تو چون نی  پر ز ناله ام ای کاش
      دم برآورم با تو  بی تو از نفس افتم 
       
       محمد قهرمان
           ۱۹ / ۶ / ۶۸
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.